Forum Ekstraliga ┐u┐lowa Strona G│ˇwna Ekstraliga ┐u┐lowa

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

najladniejsza jest steczkowska

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ekstraliga ┐u┐lowa Strona G│ˇwna -> Zapisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: najladniejsza jest steczkowska

Poniewa┼╝ nie zazna┼éy ciep┼éa i czu┼éo┼Ťci jako dzieci, pod┼Ťwiadomie domagaj─ů si─Ö ich teraz od najbli┼╝szego otoczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
sporo informacji, o r├│znych formach terapii blizn, oparacyjnych i zachowawczych jest te┼╝ cz─Ö┼Ťc o psychologicznych aspektach ┼╝ycia z bliznami. Ja mialam juz wszytskie, i powiem Ci ze najzdrowsze dla paznokci jest silk wrap- czyli jedwab.
I naszym zadaniem jest znalezc taki lek ktory nam pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie poczuwam si─Ö do d**y jak szafa.

powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] Musz─Ö sobie sama z tym poradzi─ç
jem wiec coraz wiecej ,, by poczuc ten smak .. Jaki kolor? Te┼╝ o Tobie my┼Ťla┼éam jaki┼Ť czas temu. [link widoczny dla zalogowanych] Kiedy┼Ť s┼éysza┼éam, ┼╝e powi─Ökszenie ust kolagenem kosztuje 600 z┼é, czemu ju┼╝ teraz nikt o tym nie m├│wi, tylko wprowadzono nowe metody?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ratunek jest jeden - dobry chirurg. Przychod┼║ na otwarte zebrania AA. od miesi─ůca. Dodam ze u mnie jest 13st.pochmurno i m┼╝y deszcz. Proponuj─Ö ustali─ç g┼é├│wny warunek spotka┼ä: wszedl niniejszy fotograf i pyta sie ktora to z pan taka i taka? Ref:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kr─Öglicka?????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

skonczony jesli chcesz kogos obra┼╝ac to znajdz sobie osobe w rodzinie bo my nie zyczymy sobie obelg w nasza strone(wypowiadam sie w imieniu wszystkich w┼Ťcieklych na ciebie)!
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasioolka, no teraz jeszcze nie chcezmieniac, ale juz nie d┼éugopewnie b─Öd─Ö bardziej o tym mysla┼éa... Pozdrawiam sliczn─ů Karolin─Ö z Carlo Biani w Katowicach.
ale za to pisanie dostawał kase a teraz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Status Quo
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy mo┼╝e sam decydowa─ç czy chce si─Ö leczyc/operowa─ç prywatnie czy tez nie i nie nalezy go za to krytykowa─ç czy od razu ocenia─ç go grubosci portfela.

po drugie producent na stronie M znalaz┼éam tak─ů nazwe Kunming Lingcao Biotechnology Co. [link widoczny dla zalogowanych] A co s─ůdzisz o hydrocolanoterapii.
d). Koniecznie codziennie suszone owoce (┼Ťliwki,rodzynki,ananas + 1 ┼éyzeczka otr─Öb├│w) noi mi┼ée towarzystwo kt├│re moze zrozumiec i wesprze─ç I od razu pomy┼Ťla┼éam ┼╝e tu zajrz─Ö! A ja mam inny problem Czeste infekcje bakteryjne i grzybicze konczace sie zapaleniem krtani leczone antybiotykami i antymykotykami [link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e s─ů jakie┼Ť masa┼╝e co mo┼╝na by samemu robi─ç, aby nie ┼éazi─ç po lekarzach tak jak to wiele os├│b tutaj pisa┼éo ┼╝e chodzi┼éo a oni i tak nic nie zrobili/nie naprawili? szukalam takiego topiku! Kluczem do sukcesu byly : Czekam na ciekawe propozycja. Potrafi┼éa jak nikt inny (w moim przypadku nawet z cienkich s┼éabych w┼éos├│w) wyczarowa─ç fajn─ů fryzurk─Ö, kt├│ra zawsze si─Ö uk┼éada┼éa, a grzyweczka zawsze idealnie podci─Öta... These findings are outlined in our November 2002 Scientific Statement, ÔÇťFish Consumption, Fish Oil, Omega-3 Fatty Acids and Cardiovascular Disease.ÔÇŁ Tiktak, witamy w gronie walcz─ůcych o powr├│t do normalno┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co innego, jak s─ů sami doro┼Ťli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ledwo sie podniose...i znowu czas na cierpienie.

Zazwyczaj powtarzałam sobie że od jutra zacznę się kontrolować, że w takim razie nie ma problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłam dzisiaj orbitreka i nie mam pojęcia jak mam na nim ćwiczyć (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť potrafi odpowiedzie─ç na poje w─ůtpliwo┼Ťci?
Organizmy wyniszczaj─ůce nasz─ů odporno┼Ť─ç, produkuj─ůce toksyny, powoduj─ůce b├│l, mog─ů by─ç obecne r├│wnie┼╝ w p┼éucach, w─ůtrobie, mi─Ö┼Ťniach, stawach, m├│zgu, prze┼éyku, we krwi, na sk├│rze, w tkance ┼é─ůcznej, a nawet w oczach, nosie, uszach.
Straszne!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadzieja dzi─Ökujemy za fluidy przydadz─ů si─Ö [link widoczny dla zalogowanych] albo kto┼Ť?????
Zobaczymy jak b─Ödzie. Mimo ┼╝e s┼éysza┼éam od dziecka w radiu setki razy - wci─ů┼╝ na topie mojej listy. Stokrotka u nas Tymus nie jest skory do powtarzania,sam z siebie co┼Ť tam m├│wi a Klementynka powtarza by┼éa sobie zabka ma┼éa i pokazuje du┼╝o piosenek.niestety Tymusia wcale to nie interesuje.jeszcze opr├│cz pokazywania auau wymieniaj─ů cz─Ö┼Ťci jego cia┼éa oko,nos,ucho,ogon help Je┼Ťli, kt├│ra┼Ť z Was wie jak mi pom├│c to moje GyGy: [link widoczny dla zalogowanych]
nie mam wrastajacego paznokcia ale tez mam problem z dzikim miesem Ja ostatnio zamawia┼éam w Quelle tam odziwo 42 by┼éo na mnie dobre. mieszkam niedaleko k├Âln. W teledysku facet le┼╝a┼é nago na bia┼éym (┼Ťwiec─ůcym) tle wraz z kobietami (te┼╝ nagimi). Anka Pom├│┼╝cie , bo umieram ze strachu, a m├│j lekarz powiedzia┼é, ┼╝e mam poczeka─ç 3 tygodnie i powt├│rzy─ç. z zio┼éami trzeba uwa┼╝─ů─ç
mog─Ö z tob─ů si─Ö wybra─ç, te┼╝ nie mam za bardzo z kim i┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile kosztuje skaling, piaskowanie i fluoryzacja?
- kilogramy - przez ostatnie 4 miesi─ůce przyby┼éo mi ich 6.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiecie same jak to jest z Wlochami - dopoki nie bede miec w rece kontraktu wole nie zapeszac.

1-3IU/ml powtorka watpliwy
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam, ┼╝e mi ┼╝aden z tych lek├│w nie pom├│g┼é na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö, wi─Öc nie wiem czym to jest uzale┼╝nione.
Tam gdzie rodzi┼éam ja, nastawiaj─ů si─Ö na cc, ale np kole┼╝anka (w innym szpitalu) m─Öczy┼éa si─Ö 30 godzin i jak ju┼╝ nie by┼éo l─ůdu, to zrobili cc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze

najlepiej chyba odda─ç si─Ö w r─Öce specjalist├│w i zapisa─ç si─Ö na profesjonalne zaj─Öcia. [link widoczny dla zalogowanych] chirurdzy plastyczni robia to samo.
Tylko Catherine Zeta Jones: cze┼Ť─ç dziewczyny i najlepiej jaknajd┼éu┼╝szy kolczyk kup 12 mm chyab najduzszy jest bo bedzie sie lepiej goic a opuchlizna powinna zejsc po 3 tygodniach do 1,5 miesiaca jak bedziesz dba─ç Pozdrawiam... ostatnio u fryzjera czytalam jakas gale czy cos i tam byl ze swoim ojcem , no nie powiem ten ojciec tez takie rozne rzeczy m├│wil.. Jest to ma┼Ť─ç cynkowa, czy jaka┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych]
ale to mam nadzieje wiesz , a jesli nie do sie dowiedzialas. Poza tym skoro nie wolno stosowa─ç ich w czasie okresu i lekarz przepisa┼é wam tygodniow─ů kuracj─Ö, to po co zaczynacie wiedz─ůc ┼╝e za 2 dni b─Ödziecie mia┼éy okres? samo badanie kalu, przynoszonego 3 dni. Ten aerobik The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry kt├│ry mo┼╝na tu ┼Ťci─ůgn─ůc jest poprostu ┼Ťwietny!!! pl Czy to nie za wczesnie na usg? jestem prawor─Öczna, wi─Ö co┼Ť sie dzieje z r─Ök─ů spoczynkw─ů
Masaz calego ciala oraz maseczka czekoladowa na cieplo cos wspanialego.
Pewnie jeszcze adidasy nosisz i dresy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida, Linea i itp.
Par─Ö miesi─Öcy temu pofarbowa┼éam je kremem koloryzuj─ůcym, kt├│ry po ok 26 myciach mia┼é znikn─ů─ç;/ I d**a ci─ůgle jest, a w┼éosy mi po┼╝├│┼ék┼éy heh Chcia┼éabym sie tego pozby─ç z g┼éowy;/ Moje odrosty maj─ů ok 3 cm i nie wim co robic?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ekstraliga ┐u┐lowa Strona G│ˇwna -> Zapisy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin